Для ліцеїстів ІV курсу: Тема. Фундатори національних музичних шкіл Європи

Різновидом творчої діяльності є музичне мистецтво, яке відображає дійсність у художніх звукових образах. У XIX ст. в багатьох європейських країнах виникли національні музичні школи — норвезька (Е. Ґріґ), польська (Ф. Шопен), чеська (Б. Сметана, А. Дворжак), угорська (Ф. Ліст), фінська (Я. Сібеліус). Одним із найбільших центрів світової музичної культури стала Віденська придворна опера. Австрія з XVIII ст. славилася оперними виставами. Якщо попервах переважали італійські опери, то в XIX ст. на театральних сценах Австрії ставилися твори австрійських, італійських, німецьких, французьких композиторів. У Віденській опері виконувалися твори Моцарта, Бетховена, Вагнера, Верді, Штрауса. Фрідерік Шопен Едвард Гріг Ференц Ліст Микола Віталійович Лисенко Берджих Сметана та Антонін Дворжак Домашнє завдання: створити добірку музичних творів одного з представлених у блозі композиторів (5 творів)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Для ліцеїстів ІІІ курсу: Розділ 1. Мистецтво України від найдавніших часів до кінця ХVІ століття. Тема 1.Образотворче мистецтво. Трипільська та Скіфська культури. Мистецтво грецьких міст Північного Причорномор’я.

Для ліцеїстів І курсу (8 клас): Тема. Пам'ятки мистецтва Північного Причорномор'я та Скіфії

Для ліцеїстів ІІІ курсу: Розділ ІІІ.Мистецтво України ХІХ ст. Тема.Образотворче мистецтво.