Для ліцеїстів ІІ курсу: Тема. Реклама - рушійна сила технічного прогресу засобами мистецтва

Реклама ( лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби. Реклама стала частиною повсякдення. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача. Народилась реклама з часів античних глашатаїв. З поширенням друку її вплив підвищився. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес. Маніпуляції у рекламі "Я ЦІНУЮ СВОЄ!" - ролик-переможець всеукраїнського конкурсу соціальної реклами Соціальна реклама - Дитинство без майбутнього Почути / To hear / Соціальна реклама про права дітей Сучасний рекламний процес характеризується складною технологією, складовими елементами якої є рекламодавці, рекламні агентства, засоби реклами та споживачі. В рекламний процес залучаються значні інтелектуальні та матеріальні ресурси. Реклама перетворилась на невід’ємну складову нашого життя, на важливий елемент інфраструктури засобів масової інформації, охопивши всі сфери діяльності людини. Саме завдяки засобам масової інформації вона стала масовою, всюдисущою, а значить можна в такому разі говорити про її ефективність. Реклама в періодичній пресі, по радіо, телебаченню здатна зробити популярним товар (у першу чергу це відноситься до товарів щоденного вжитку), розширити ринок його продаж. Реклама в Інтернеті є порівняно молодою, але враховуючи зростання популярності цієї глобальної комп’ютерної мережі вона має великі перспективи. Домашнє завдання: намалювати постер (на А4) з прикладом соціальної реклами (тематика - на власний вибір).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Для ліцеїстів ІІІ курсу: Розділ 1. Мистецтво України від найдавніших часів до кінця ХVІ століття. Тема 1.Образотворче мистецтво. Трипільська та Скіфська культури. Мистецтво грецьких міст Північного Причорномор’я.

Для ліцеїстів І курсу (8 клас): Тема. Пам'ятки мистецтва Північного Причорномор'я та Скіфії

Для ліцеїстів ІІІ курсу: Розділ ІІІ.Мистецтво України ХІХ ст. Тема.Образотворче мистецтво.