Для ліцеїстів ІІ курсу: Тема. Форми збереження культурної спадщини. Провідні музеї світу.

Усі надбання культури заслуговують не тільки на бережливе ставлення до них, але й вимагають особливо дбайливого збереження. Картини і літературні твори, скульптурні пам’ятки і архітектурні споруди, нотні записи та кінострічки дійшли до нас через десятки років завдяки праці багатьох людей, які охороняли і зберігали всі ці культурні феномени, поповнюючи ними світову скарбницю культури. Пропоную дослідити, не виходячи з дому, 29 онлайн-музеїв за наступним посиланням https://nus.org.ua/articles/doslidzhuvaty-ne-vyhodyachy-z-domu-29-onlajn-muzeyiv-aby-uriznomanitnyty-uroky/ Твори мистецтва потрібно не тільки збирати й оберігати, але й потрібний заклад, який би пропонував відвідувачам оглянути ці шедеври, отримати від цього насолоду і позитивні емоції. Провідні музеї України: Музей писанки: Музей становлення української нації: Музеї Дніпра: Домашнє завдання: переглянути матеріал уроку, підготувати ілюстровану доповідь про один з музеїв світу (на власний вибір).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Для ліцеїстів ІІІ курсу: Розділ 1. Мистецтво України від найдавніших часів до кінця ХVІ століття. Тема 1.Образотворче мистецтво. Трипільська та Скіфська культури. Мистецтво грецьких міст Північного Причорномор’я.

Для ліцеїстів І курсу (8 клас): Тема. Пам'ятки мистецтва Північного Причорномор'я та Скіфії

Для ліцеїстів ІІІ курсу: Розділ ІІІ.Мистецтво України ХІХ ст. Тема.Образотворче мистецтво.